Vitorlás földkerülés egy nemes célért vitorlás hajója!
Egy legenda az EQUATOR 44 feléled: Gál József az Equator 44 vitorlással, 1991 és 1996 között feleségével és 3 éves fiával megkerülte a földet.
A jelenlegi állapot bemutatása kb egy hét csúszással.
Hajóépítés fázisai, ütemterv!
Sablon rendbetétele, felkészítése a hajóforma elkészítéséhez. Kisebb barázdák felcsiszolása, az oldalán található megrogyás kicsiszolása és feljavítása.
Az egész folyamat a BitFrame jóvoltából rögzítésre kerül.
A sablon felpolírozása (a műhelymunkához a szerszámokat a HITACHI biztosítja), formaleválasztó felhordása, Gél felhordása (gyanta alapú anyag, mely a hajó színét, és védettségét biztosítja a napsugárzás és víz ellen), üvegszövet, epoxi műgyanta (támogató: GRM-System) felhordása a rétegtervnek megfelelően. (több rétegben kerülnek egymásra az üvegszövetek, elforgatva. A hajó aljánál, a különböző bekötési pontoknál több réteg üvegszövetet kell használni, a ráható erők eloszlása végett.)
időtartam: ezt a fázist több segítővel együtt végezzük, 2 hét
Bordázat beépítése, szintén üvegszálból, a bordák adják a hajótest merevségét. Nagyon fontos, hogy a kormánynál, a tőkesúly rögzítésnél és még az ezt igénylő helyen, megfelelő mennyiségű és erősségű borda legyen beépítve, ellenkező esetben kormánykiszakadás, tőkesúly leszakadás történhet, aminek a kimenetele a hajó azonnali elsüllyedéséhez és halálesethez vezethet.
időtartam: 2 hét
Hajó bútorzatát rendszerint a hajóban építik meg. Ennél a hajónál teljesen máshol épül a Interior Design Studio Illés Attila tervei alapján, ehhez kellettek a milliméter pontos méretek, amit a Geolink 3D Kft. készített el és 3D szkennerrel mérte fel a hajósablont. A bútorokat a Manufakt Kft. készre építi és ezek a kész bútorelemek lesznek rögzítve a hajótesthez, üvegszállal.
Miután elkészült a hajóforma és benne vannak a bordák, a Novalak Kft. Ceramic Magic Ball bevonatot hord fel a hajó belsejébe, így a test tökéletesen szigetelve lesz és nem lesz benne pára!
időtartam: 1nap
A fedélzet formájának kialakítása, megépítése.
időtartam: 2 hónap
Villamos hálózat kiépítése.
időtartam: 3 nap (tapasztalat)
A bútorok telepítése a hajótestbe.
időtartam: 1 hét
Vízrendszer installálása a hajótestbe, csövek (támogató: Kis Izolátor Kft.), víztartályok (formára heggeszti az AGM Beton Zrt), csaptelepek (Támogató: KLUDI) beépítése.
időtartam: 3 nap (tapasztalat)
A fedélzet szerelvényezése, csörlők (amikben a Galco Kft. által biztosított kötelek futnak), bikák, korlátok, Stb..
időtartam: 1 hét
A fedélzet rácsavarozása és ragasztása a hajótestre ez egy igen kényes művelet, szintén az epoxi gyanta kötési idejének rövidsége miatt gyorsan kell dolgozni.
időtartam: 2 nap
A hajó bekárpitozása, ágyszivacs, ülőpárnák, a még látszó üvegszál elfedése, amit az Antikmester Kft. készít el.
időtartam: 1 hét
Apróbb munkálatok, javítások.
Támogatók jóvoltából.
A Weboldalon bemutatott projekt nagymértékben tárgyi eszköz támogatásból valósul meg. Sajnos vannak olyan tételek, amiket a megvalósításhoz meg kell venni, ehhez tud Ön segítséget nyújtani.
Hogyan támogathatom a Projektet?
A 2008-óta működő Természetesen az Egészségért Sportegyesület (TEST) 2440 Százhalombatta Liszt Ferenc Stny. 51. adószám: 18721072-1-13, nyilvántartási száma: 5278, nyilvántartásba vételi határozat száma: Pk.60166/2008/1/II, 2008.05.27. fogadja a támogatásokat.
Átutalással:
rövidített név: TEST
Számlavezető Bank: Magnet Magyar Közösségi Bank
számlaszám: 16200106-11565455
IBAN: HU22 1620 0106 1156 5455 0000 0000
BIC/ SWIFT : HBWEHUHB
megjegyzés rovatban: Vitorlás Földkerülés (VFK)
Köszönünk szépen minden támogatást.
Cégként történő támogatás esetén posta fordultával támogatói szerződést küldünk Önnek.
A földkerülés most már a Paypal rendszeren keresztül is támogatható.
A hajó indulásáig ez az összeg a hajó építésére lesz felhasználva, indulást követően, a Gyermekek kapják meg 100%-ban.
Köszönjük szépen a támogatást